Toppbloggning idag :D !

Ligger i soffan med min bärbara dator, min stationära är helt knas så får köra på den här tills vi har lagat den eller jag har tiggt en ny (a) , aja, ligger och kollar på MTV, ska snart sminka mig och sätta på mig kläder, jimmy kommer ju typ om en timma! So nice.
Ahh snart äre sommarlov, WIIH, och jag har lyckats kirra g i det mesta nu, yesss :D

På Tisdag ska jag till vårdcentralen, så då kommer ja behöva gå tidigare tror jag,
och på Fredag ska jag till naprapaten och måste gå tidigare,
nästa Onsdag ska jag spänna tandställningen, och då äre bara fotbollsmatch, 9 vs lärarna, så den dan skiter jag i.
Samma vecka äre även nationella, knas, fast dom påverkar inte våra betyg :D Sen ska vi till stan på torsdagen och sen grönan, sen äre skolavslutning på fredag! Så nästa vecka är sista redovisningsveckan, naajs!

Snart är det fiskens också, wiih. Aja, måste dra, PUSS / rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0