Svar på frågorna :)

Tilly hääär!
Nu ska jag svara på¨frågorna  jag fick, Rebecka svarar när hon kommer hem, snart :)


Bästa utomlandsresan,vart och varför?
svar:hmm...Måste nog säga Boston med mamma och storebror och varför va att det var rätt mycke å se :)

Oh Tilly, jag känner inte dej meen,du har en fin tröja ^^
svar: tacktack :)

Äru singel ? ;PpPPPpP
svar: ja :)

Vad tycker dom om mig ? från Nicole
svar: Pullarn vi har aldrig träffats ( :( ) men tiden  vi har snackat å lära känna varandra och stöttat mig när det var knas är du helt underbar, lite störd sodär men det är vi alla ! :D haha love ya Nicole "Pullarn" Wester <3

Nu måste jag duscha och PLUGGA, så puss på er !


Kommentarer
Postat av: Nicole

Hörru sugmärket , om de är någon av oss som är störd måste de ju va du, hur fan kan man bränna sig på buljong? å vem fan möter en snubbe som är helt blöt å ba ahahahha , aassåå gah hahahaha :D !<333

2010-06-01 @ 12:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0