Svaar!

Tju, sorry för att jag inte har uppdaterat alls, men ah, bråkade med Simon igår kväll, igen, så va hos han hela dan.

aja, lite svar från våran exklusiva frågestund nu då, haha! typ 3 frågor, men ändå, here we go ;)

Postat av: Nicoleeeee
Till R to EBECKA; Nu langar jag svår fråga hära, bästa minnet ;)?

Bästa minnet är nog när vi vann mitt i cupen 2008, eller nej, kommer knappt ihåg det längre, fast det va riktigt awesome, så det är väl också ett grymt minne! Annars är det nog Prag när vi lira select turnering, eller när jag vart uttagen till distriktslaget, haha, svårt asså! Vet inte riktigt, vet bara att det är någonting inom hockeyn, sen finns det ju massa underbara minnen med dej tex, på fem år har det ju kommit massa, så ta åt dej också! ;) Love you !

Postat av: Emmily

Vad är det bästa som hänt dig Rebecca?

För det första, RebeCKa ;) !
Nej men, det bästa som har hänt mig är att det gick så sjukt bra inom hockeyn ett tag, att jag har fått världens bästa pojkvän & en gång träffade världens underbaraste brud, Nicole Wester,
det är så olika asså, är ju asglad för att det har gått bra i hockeyn, att jag har träffat Simon och att jag har så underbara vänner, så kan inte bestämma mig för vad som är det bästa asså.. :)

Postat av: Antwoon
Till båda: Vem är bäst utav er 2? ;D
Till R: Hur länge har du hållt på med hockey?

Frågan till oss båda, jag s å k l a r t , å de vetu ju ;)
Den andra frågan, tog min första lagbild 2000, alltså tio år nu i år, fast sen åkte jag ju skridskor å så innan ;)

Postat av: peeeeeeeeeeo
Rebecka: Martin eller Eddie, fall du mååste välja ;D

Haha, jadu Amalia ;) Helt klart " Martin ", fast inte på det sättet han beter sig nu, han skämmer ut sig själv duvet, fast Eddie känner jag inte, men han är ju som han är. Så helst ingen, men måste jag välja så martin ;)


Postat av: :)

är ante snäll ? :)

:) A.K.A Ante, ja du är snäll ;) ! <3

Postat av: Rebecka

Till Rebecka : hur länge har du vart tsm med simon :) ?
till er båda : bästa utomlandsresan , vart & vrf :D ? :)

Vi har vart tillsammans en månad och tre veckor, haha (a) fast fler månader blir det! :)
Bästa utlandsresan går till *trumvirvel* ... Egypten :D ! Eller..? Turkiet kanske, vet faktiskt inte, än en gång en fråga som det inte finns ett svar på! Men hur som helst, älskar båda ställerna å det är sjukt najs, så det är väl därför. :o Men i höst lär det ju bli Thai eller USA, så då tror jag nog att jag har ändrat mig, men det tar vi då ;)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hihi, twiniiee, miss us :(!

men älskareejejjj <333

2010-06-01 @ 12:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0