Shuu

Nyss tat en skön dusch och läst lite engelska, uaah, tur att jag har läst böckerna på engelska, då vet jag ändå vad som händer, den är totally awesome, love it :D

Funderar på att göra lite våfflor .. eller chokladpudding? :o Och sätta mig på balkongen, i soolen, najs! :D

Vet inte ens varför jag bloggar, har ingenting att säga. Men ville väl bara uppdatera lite eftersom att Tilly är duktig och går i skolan så hon kan ju inte görat :>


Här är en bild som är tagen för två år sen på fiskens, checka räddningen liksom ;) Nae skoja bara.
Saknar den klubban, buhu. Ajaaaa, ska fixa ngt gott, sen ta min bok och läsa klart det sista!


seeyoouuu
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0