PANNKAKA ;o / Anton

Har inte lagt mig än, har ätit isglass och druckit vatten! Har absolut ingenting att blogga om ;o men ändå! Vi kör som Tilly, sommarn 2010!

  • Vara med älsklingen ofc & massa vänner :D
  • Fiskens!
  • S K A utomlands, vare sig mamma eller pappa ska med, skitsamma. :D
  • Förmodligen gbg med Simon och några, wiih :D
  • Ta moppekortet, om jag orkar, å då åka till landet också, 37 mil från å b o ..
  • sola, bada, shoppa osv.

    det är väl det som är " planerat " ;)


    Nu m å s t e jag lägga mig och läsa sista engelskan -.-
    TaCK Anton som håller mej vaken!.. om det va något bra eller dåligt ;o


    hehe, sweet.. =)

    / rebecka


Kommentarer
Postat av: Antwoon

förlåååt.. :c

2010-05-28 @ 15:52:22
URL: http://antwoonisfjortis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0