MVG !! :DD

Rebecka kirrade MVG på orienteringen, wiih!

så drog hem eftersom att jag inte orkade gå till skolan för de va 20 min kvar, så bad mamma komma å hämta mig vid harbrostugan, å bäst som hon är satte hon sig i bilen och körde dom 2 minutrarna de va dit, tack bästa mamma! :D

Ska snart gå ut på balkongen å äta lite å sen är de dags för träning om en stund, ska bli sååå najs eftersom att jag inte har tränat sen jag va på turnering i prag och gjorde illa nacken och fick åka ambulans, uschusch.
Så ska dit å spela lite hockey idag å sen äre fys efteråt, men blir förmodligen bara springa för min del, får inte hoppa och sådär, sen kommer Simon och hämtar mig med moppen och så brummar vi hem till han och myser en stund, wiih :)

Bloggar väl senare , hoppas på de bästa att Tillan tar sig tid till att blogga när hon kommer hem från skolan också. ;)


Mina boys! ;d

puss ! :D / Rebeckaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0