Im so sorry

Förlåt för att jag inte har skrivit ngt, men har pluggat som fan!
Helgen va i alla fall awesome, var ju ute på Simons land med Rickard och Emmily, och Simon så klart ;d
Åkte båt och dom fiskade hela lördagen, sen natt fiskade vi lite också, hehe. På Söndagen så regnade det ju, så vart inge fiske, men vi låg i och pratade halva dagen innan vi städade och åkte hem, men det var mysigt som fan i alla fall! :)

I måndags vetefan vad jag gjorde, eller jo, var sur efter skolan när mamma kom och hämtade mig, så vi åkte och shoppade, haha, fast köpte bara en uuursöt tunika för 300 på JC, klart värt det!

Igår så vare skoljoggen, kallt, regnigt, men det va väl bara att ge sig ut i regnet och promenera 6.5 km, jag och Sofia tyckte det var urtråkigt, så vi va som femåringar och hoppade i varje vattenpöl vi såg, haha (a) Sen badade vi med kläder när vi hittade en sjö, det va iaf awesome. (:
Sen kom mamma med torra kläder, love you mammiie! Sen skjutsade hon oss till skolan, fast man fick dra hem, men jag skulle plugga matte med Anna, men hon va ute och letade efter sexor som gått vilse, SUCK, fast det var iof vårat fel, för vid korsniingar ändrade vi markeringen , så istället för att gå rakt fram så gick dom efter oss höger, hehe, (a) Aja, men så det vart inge matte, så åkte hem vid tolv, ett kanske, sen vid halv fyra eller ngt kom Simon och aah, det va najs. (:

Idag skulle jag egentligen stanna å plugga, men eftersom att jag vart klar med NOn och matten, så drog jag te Simon, haha, ovanligt, mmm yeees.

Imorgon blir det hockeymonkey för att köpa benskydd, yes! Reebok revoke here i come! Såå lycklig.
Och vet ni vad, ngt som gör mig ännu lyckligare !? Ska till USA i slutet av sommaren, nu gäller det bara att välja plats, Kalifornien eller New York? Hmm..


Dom vita med svarta ränder, eller dom vita med blåa ränder,
fast är sugen som fan på dom blåa med svarta ränder.. hmm. vi märker imorgon! ;)



Kalifornien eller New York ? ..

Nu ska jag ladda in musik på iPoden, hörs senare!
PUSS / Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0