för simons skull! <3

Simon ville hemskt gärna att jag skulle blogga när jag duschat , men nu sover han ändå så vafan, men nu kör vi! :D

Dagen har vart asskön! Har blivit brun också! :)
Skolan idag som vanligt, fast jag å Andreas va lite busiga å gick till Tumba å köpte cola, hihi , nej men ;),
sen kom älsklingen å hämtade mig med moppen vid halv 4, sen åkte vi till Mölle där Emmily, Natta, Jeppe, Rille, Milos å Neger va, senare kom även Kicki, dom badade å så, sen drog jag Simon, Neger och Rille och åt pizza, eller dom åt pizza, ja tryckte i mig en kebabsallad, yummie! :D
Sen drog vi tillbaka till Mölle, men va ba där typ en kvart, sen bar de av hemåt, satt lite vid datorn å Simon duschade, sen la vi oss i sängen å ja typ somnade (a)

Sen åkte jag hem, tog en skön dusch, smörjde in mig lite, å satte mig hära, snart blir det sängeen med andra ord :)

Imorgon blir det rix fm med Nicole, Simon, Rille och Emmily, plus Nicoles kompisar, sen kanske Tilly kommer också, och sen blir det väl fler, det märker vi. Så imorgon lär det inte bli mycket bloggning, och i helgen drar jag Simon Rille och Emmily ut till Värmdö där Simon har landställe, dom ska fiska å vi ligger väl å solar hela dagen i båten, sen åker vi hem på söndag tror jag :), Så det blir najs, inte mkt blogga i helgen alltså!
Nu, sängen!

Puuuusss! / Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0