Fin arm ?

Godmoooorning!
Nu när Rebecka har åkt till Simons land får jag hålla uppdateringen ! :)
Vaknade inte för så länge sen, jag och mamma ska in till stan sen men först blir det Sverige-Tjeckien klockan 2 !
Och igår var vi somsagt i liljeholmen och när vi va på hm sprutade Natta brun utan sol och la på ngn kräm så min arm ser ju helt cp ut nu kan man säga , yey!
Har egentligen egenträning idag men kör den imorn istället för är verkligen inte taggad eller har lust så då kommer det ba bli tråkigt så det blir en löptur imorn :)
Hoppas vi vinner nu iaf mot Tjeckien,skulle vart kul
Var såååå när på att åka in till rix igår men så började det åska å då ändrades mina planer men sen blev det ju fint väder så Evve och Nicole ringde men jag orkade inte (a)
Hoppas ni hade kul som va dääär iaf :)
Men nu ska jag kila så vi hörs !

Puss /T



Kommentarer
Postat av: Nicole

Du skulle kommiiit tillyyy ;(!

2010-05-23 @ 20:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0