Bråttom.

Ska till skolan om typ tio minuter så det blir bara en snabbis :>

Sovit gott? Det har i alla fall jag!
Idag blir det som sagt skolan och sen vet jag inte om jag ska träna eftersom att jag har ont i halsen o så, det märker vi. Annars ska jag väl träffa Simon en stund hoppas jag i fall det inte händer ngt annat efter skolan, men det brukar det inte göra så.. :)

Hinner inte ta en " outfit bild " så kör den skriftligt istället ;>
  • Vita jeansleggings från typ bikbok eller ngt (a)
  • Svart FredPerry tjocktröja, simons men ändå (:
  • Rosa linne från HM.
Kör även på bara mascara, måste ju få färg i ansiktet :D

Nu ska jag borsta tänderna & packa väskan, puss på er!
/ rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0