är såhääär trött...

* visar med armarna * aye. Var ute en snabbis och promenerade lite för en stund sen, snart ska jag tvätta bort sminket & borsta tänderna, sen blir det sängen, imorgon ska jag jobba engelska h e l a dagen eftersom att allt annat är klart, förutom redovisningarna. Ska försöka hinna göra steg 17 i svenska också innan skolavslutningen, får se hur det blir. Men imorgon blir det att läsa twilight på engelska och skriva lite i alla fall, grymt kul -.-
Sen kommer Jimmy och hämtar mig i alla fall så åker vi och köper benskydd, sen får vi se vad som händer, blir inte att åka till Simon iaf eftersom att han ska jobba och kommer vara helt död, ash skit samma, ni behöver inte veta a l l t om mig och mitt liv, bara lite (:
Gonatt, pussssssss / R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0