Wiiie /NW

Fyfan vad bra min hund är, skrytskrytskryt men de är han värd!
Domarna va så imponerade av ekipaget, alltså inklusive mig hihi. Man hade 20 minuter på sig att gå spåret som var 400 meter långt och vi klarade de på 5 minuter då jag hann vattna honom, han fick kissa och ja fixade till selen!

Jag är så lycklig, han är så duktig min lilla gucci Diesel!
Aja, den kommande kvällen kommer väl bestå av att packa inför fredag. Kolla lite om de är nått som ska tvättas, strykas och om de finns något som kan hamna i resväskan direkt.
Och som nästintill ensam ungdom på hundklubben fick jag i uppdrag att ta hand om ungdomslägret i september så jag måste börja planera det med mat, transport, aktiviteter, tröjor och gud vet allt. Varför just jag?

Sen får vi inte glömma de de viktigaste, uppdatera bloggen!



Kommentarer
Postat av: C

Varför du? För att du är grymmast helt enkelt :*

2010-06-22 @ 20:56:51
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: tack :D

2010-06-22 @ 21:17:42
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0