TJU :D

Sitter & väntar på ett sjukt viktigt sms från Simon.. Visst Tilly? ;)

Va i skolan idag, å sen promenerade jag hem i solen, oh my gash säger jag bara, men slutade tidigare så orkade inte vänta på bussen men det gick bra ändå , kom hem helt död å helt varmt, slängde mig på en steekhet Simon som sovit hela dagen å pussades lite med honom, mjau (:

Sen åt vi lite, sen så aah, vi drog hem te han vid typ fyra kanske, så där kollade vi på tv och så, sen drog jag hem för en timma sen, har ätit avcadosallad, mums, och fruktsallad! :)

Blir hemma imorgon, hehe, på onsdag ska jag inte heller till skolan eftersom att jag har tandläkare och sen äre bara städning å fotboll kvar, så pallar inte (a)
På torsdag blir det tantolunden med åttan, sen skulle jag te grönan men vart inte så, så vet inte om ja drar till stan eller om jag åker hem, det märker vi , på fredag äre skolavslutning och grönan med twiniie !
Sen sover jag hos Simon, och sen på lördag eller söndag blire chiill på söder med Tilly & najs folk, så det blir grymt, sen har jag inte planerat längre. Bloggar nog senare. :)


Jag o twiniie på nyår, :) <3

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0