Tjaaah ;) /N

Sova är överskattat, att logga ut från face och msn är överskattat, att kolla film ensam eller innan man är trött är överskattat, men att dricka cola är underskattat!
Så ah, ni kan nog dra slutsatsen att jag satt med mitt glas och ett gult sugrör och slurpade i mig cola och n00bade mig framför msn och face, thats right!

Och om Nicole, thaaa gästbloggarN är vaken så är bloggen vaken! Så för att få nått roligt inlägg, för en gångs skull, kör vi en "10 saker ni inte visste om mig" och fatta enkelt eftersom ni läsare inte vet nått om mig eftersom de inte är min blogg, thiihh! Ajah, vi kör kronologisk ordning och börjar på 1 sen 2 sen 3 och så vidare, woho vilken särbehandling ni får men okej ..
* Jag bokstavligen h a t a r tågspår även om ja åker tåg varje dag! Tänker bara på självmord och tågolyckor, usch..
* Jag älskar färgen rosa på allt + leopard mönster, rauwr på den ;)
* Det finns bara ett ställe som jag verkligen älskar och det är Getis, ett sommarställe där jag har hela min barndom!
* Jag älskar att springa trots att jag inte får förrän jag är 18 och då är det inte ens garanterat pga mina knän..
* Jag har världens fulaste ärr på mitt högerknä pga att jag ville vara som min storebror men misslyckades med att hoppa ner för en trappa i båten och slog upp knät mot en ut fälld kant som pappa inte vikt in!!
* Jag och skräckfilmer går inte ihop, inga undantag här alltså.
* Jag skäms helt galet över mitt mellannamn men för alla där ute´s skulle ska ja avslöja de .. Pebbles !
* Det mysigaste som finns, okej nästan iaf, är att gosa in sig i en killes stooora tjocktröja som luktar parfym! ;$
* Trots att jag är blond, anses vara blåst och gud vet allt är jag smart! MVG är ett måste för mig i skolan.
* Om de är någon som jag alltid kommer se upp till och vara stolt över så är de min farfar, r.i.p. 6 januari! 2010!

Kommentarer
Postat av: nelly

sv: åh tack ska du ha!

fin blogg! :D KRAMAR =)

2010-06-22 @ 08:18:15
URL: http://justmenelly.blogg.se/
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

HEJ!



Men tack ska du ha! :D



Hittar du på isag då?



KRAM

2010-06-22 @ 08:55:06
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: thaipinnen ♥ - gör gratis designer

sv; tacck desamma !:D

2010-06-22 @ 09:35:47
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

tackar :D er var också söt :d

2010-06-22 @ 11:24:28
URL: http://myzaans.se
Postat av: Kitty

- tack så mycket :D

2010-06-22 @ 11:44:49
URL: http://kittyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0