sjuukt taggad!

faan att klockan är så jävla lite, ååh vill bara sluta skolan och veta att jag OCKSÅ har sommarlov, så jag är en i mängden liksom, vill inte va en outsider ;)
fast.. min förrra skola slutar dock inte förrän på onsdag, suckers (a)

sjukt glad, bara mensvärken som är i vägen, fy faan för det ! men tat lite tabletter så jag överlever väl ;)
07.49 ska ja ta the bus för att möta nicole i tumba, i like it! :D får springa runt med mammas jeansjacka och mitt wannabe burberryparaply för att se någorlunda ut fortf när jag kommer till skolan ;) , mitt björnborg paraply är helt borta, hajar ni.. :o ? Fast jag brukar inte använda de, ash nu vet ni.

Ska lägga in lite sköna låtar på ipoden, ta på mig parfym och borsta tänderna innan jag måste gå om .. * suck * aslång tiid ! skriver lite till snart tror jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0