S K O L A V S L U T N I N G

och jag har inte sovit ett piss..! eller okej, två timmar å 50 minuter, ;) men det gör inget, jag är så jävla lyckliiig :D ! kommer bli en heelgrym dag!

bloggar inge mer idag, så tilly får blogga för mig också (a) åker ju till grönan direkt när vi slutar, sen drar vi vid halv tio, och sen åker jag direkt till pojkvännen, love it! =)


Så här ser jag ut i alla fall, vet att jag ser helt död uut, men det kommer fler bilder, promise!
( sov ju faktiskt inte så mkt ;$ )



HA HA HA på bilden.

aja, joo förresten, jag hinner blogga innan jag drar, är uppe så jävla tidigt å har massa tid över, så skriver väl om en stund, hihi, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0