/N

Nu har bloggen varit nere tillräckligt länge så bara måste uppdatera liiiite i pausen av packningen !
Jag har nog packat ner mer än hälften! Jag tror att kläderna är klara om jag inte ändrar mig i sista sekund, neccesären är packad men kan inte läggas ner eftersom ja måste åt vissa grejer i den och sminka mig innan jag åker. Skor kommer sen, men de lutar mot att jag tar med mig ett par leopard ballerina, ett par vita slip in skor och typ något par klackskor, Bild på de kommer nog senare! Sen smågrejerna som laddare och plattis och sånt åker ner sist men här kommer lite dåliga pics på de jag packat ner hittils:
Okej de här är bara lite av de som ska me och bilderna är sjukt dåliga men pallade inte anstränga mig för de är ju bara kläder? Ska kirra massa bilder när vi är där så då får ni ju se bilder med kläderna på sen, fast iofs bloggar inte ja här när jag kommer hem så bilderna kommer bara finnas på face men ah :D

Kommentarer
Postat av: simone

ursnyggt! :D

2010-06-23 @ 20:15:49
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0