/N

Äntligen hemma igen! Den där promenaden kändes ordentligt i mitt nylindade knä, och shit va ja låter som en attention whore nu men hahah !

Ganska segt att behöva gå upp för att ha akupunktur klockan 07.45 imorgon men ja överlever, sista gången ju så maria, kakor och cola tack! a fast näe, tror inte jag får de tyvärr men vi kan göra en liten kort summering om dagen imorgon om någon är intresserad? Nä trodde inte de heller men har verkligen ingenting att skriva om just nu, förslag? Men i vilket fall, here we go;
- Akupunktur
- Sola
- Spårprov

Tuff planering med tid, ja jag vet ! Pallar inte ta en dagens outfit bild heller eftersom dagen började med stora mysiga svarta mjukis från intersport, grå v-ringad tröja från H&M. Sen när jag åkte ut till landet hade jag svarta leggings med dragkedja längst ner från Lindex, vitt linne från H&M och en flufftröja svart från H&M och sen nu när jag var ute och gick hade jag samma tröja men mina Wester mjukis, visar bild nedan (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0