/N

Förlåt för grymt dålig uppdatering idag men pallar verkligen inte. Man ser ju också på statistiken att mycket hänger på hur mycket man uppdaterar om de finns några läsare eller inte och de har sjunkit rejält idag, suck.
Men några trogna läsare finns de allt så tack till er som fortfarande kikar in! :)

Jag är trött för jag knappt sover, jag mår inge vidare för att jag är på väg att bli sjuk och just nu är allt bara så knas. men de löser sig! Snart får jag komma bort från allt, från södertälje, från folk, ja allt. Tror seriöst mina humör svängningar just nu hänger på att jag behöver en paus. På kreta ska jag ta de lugnt, ha kul utan att tänka på allt och så kommer ja nog inse vilka jag verkligen saknar och behöver när jag är hemma igen.
Nu tar vi nya tag men bloggen får komma liiite i andra hand sista en och en halv dag som ja ska ägna mig åt den men de är väl lugnt?

Allt va så mycket lättare när man va liten ..

Kommentarer
Postat av: E L I N ♥

sv: allt är bara bra, vad händer i midsommar då? :)

2010-06-23 @ 19:48:28
URL: http://ekva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0