mooorning. :D

Har bestämt mig för att blogga seriöst, inte ba ett blogginlägg en gång om dan med två rader liksom, vafan äre för bloggning? Fast i och för sig så sitter jag inte vid min egna dator, å det blir tråkigt utan bilder, så det blir nog bättre imorgon när modemet skulle komma. ;)

Hur som helst, somnade vid halv två - kvart i två igår, och så vaknade jag klockan kvart över nio idag, * suck * , sprang iaf in i duschen, sen klädde jag på mig, åt frukost å checkade simpsons, sen klippte jag ett par shorts, asnajs! :D

Ska till ikea, trots det soliga vädret.. Haha, men jag m å s t e ha nya gardiner i och med att jag vaknar för att det är för ljust, nu vet ni det iaf ;) Sen ska jag till pojkvännen, eller om han kmr hit vet jag inte, men tträffa han iaf, lovely =) Vi hörs senare, för nu måste jag sminka mig och fixa till håret lite. :)

/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0