Mkt nhl och ingen packning..

Lirat tre NHLmatcher nu, hähä, men de najs, vann dock bara en, mot colombus, 3-0! ;)

Borde faktiskt packa, men jag måste duscha och så, så packa får jag göra imorgon, har j ä t t e ont i huvudet också, men tänker inte dissa datorn ändå, skitsamma, sommarlov ftw! :D

Vart hemma hos Saajmon ju, sorry för no blogging liksom, men haha hans dator fucka totalt så det gick inte att logga in så han fixar det just nu, så de naajs. Jag vet ju vem som ska få sitta å snacka med mig på msn med andra ord ;) Fast människan jobbar ju... Så gissa vem jag ska leva på sen ? (a)
Nae skoojaaa men nu måste jag leta efter ett minneskort och sen duschen, bloggar sen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0