I ONLY SAY HELLO TO THAILAND!

KIRRAT G I ENGELSKA OCH MATTE IDAG!!! WOHOO, tur som faan, för i övermorron sätts betygen, å aah, jag har inte vart så aktiv i skolan, så de är grymt! BRA REBECKA :D säger jag till mig själv dårå, ååh så lycklig! Världens bästa pappa beställde precis hem luren till mig eftersom att han inte fick tag på den idag, TAACCKKK :D

Ska till stan om en stund tror jag och möta mammiie å så blir det nog lite shopping , så jävla underbara föräldrar jag har, LOVE YOU! :D
Sen blir det nog att sova hos baby ifall han orkar med mig, hehe ;$ och aah, vet inte riktigt vad som händer, ska kolla lite resor till thai nu, blir dyrt mammiie ;) !

Aja, nu är min dag räddad, så JÄVLA glad, aoooohhh, PUSS PÅ EEEEER !

inga bilder btw, ligger med laptopen i soffan  å kollar tv :)

/ Rebeckaaaaaaa :D:D:D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0