Hemma /N

Äntligen hemma igen!
Har haft en helskön dag med mamma trots att jag fortfarande mår illa och är nästintill svimfärdig när jag står upp. Men jag är på lite bättre humör då jag fick hem schampo&balsam, showergel, hårspray, bodylotion, FRIDA sommarspecial, neccesär och en vit tröja med strass på! Alla kan nog erkänna att man mår så mycket bättre när man blir aningen bortskämd, ellerhur ?
Och ja, grejerna är i första hand för Kreta därför vare hygiengrejer.
Nu ska jag väl lägga mig i solen med min tidning och ett glas med c vitamin eftersom ja inte kan äta och sedan tagga till inför provet med vovven! Bara älskar att komma hem med priser, vinnarskalle yes i know! och sen uppdaterar jag mer. Men nu har ni fått höra det viktigaste om min dag så tills nästa inlägg ska jag komma med något vettigt, som jag sagt tusen gånger fniss !

Pusss&kram, eran N!
Älskar dig mammi!


Kommentarer
Postat av: ylva

SVAR till Nicole!

Haha, ja det funkade helt okej, jätte mysigt var det! :D <3

2010-06-22 @ 16:35:00
URL: http://yylvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0