Hejdå bloggen :D

Nu orkar jag inte uppdatera mer, hehe! Grymt för att vara morgon ju, bättre än vad jag bloggade igår liksom ;)
ash, jag hatar typ att blogga, vet aldrig vad man ska skriva om? Nu bloggar jag för att jag lovade, och det var ju dumt att lova ;$ 20 min tills bussen går! HaJAAR NII ? JAG REBECKAA längtar till skolan, haha, okej, det är skolavslutning , vem är inte glad? :o Jo Nicole :o ! Hon säger att hon ska dryga å ha ont i magen hela dan, aw ;(
Men det blir bra när vi åker extreme och insane, woho!
Ne nu måste jag välja parfym OCH bestämma skor, oh shit. :o Låtarna är inne i iPoden iaf! :D

TJaa! ;d bloggar imorgon tror jag :)


ddär va jag brunhårig, miss it! ;o
aja, nycklarna är borta också, shiit, nu vart tiden knapp!
måste pysa :o
puss på er sweeties :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0