HEEMMMAA! :D

Shoosaaan!
Kom hem från en GRYM vecka i Furudal! fyfan va najs det va, haha gårkvällen var ju skönast !
Kom hem vid tre tiden, helt död.. men piggare nu ! :)
Imorn ska jag åka till Gotland och bara ta det lugnt eller träna lite också dårå men annars äre ba chill som gäller !

Vill ba ge ett stooort cred till Nicole som har bloggat som ett jävla djur ! :D underbart babbyy, bruden är föfan på Kreta -.- aviiiiiiis
Blir nog att lägga sig tidigt idag!
Vet inte om jag har någon data där nere men om jag inte har så hörs vi om en vecka !
Har typ inga bilder :o Rebecka har dom på sin kamera!

orkante skriva allt som har hänt under veckan ! men kul vare iaf !!

Nu ska jag lyssna på muuusik,

Och glad midsommar alla ! :D

Puss


haha jag och Rebecka syns typ inte men det är Jonas Gustavsson i toronto tröjan ;)


Kommentarer
Postat av: sten :)

ja, det va shiit kuul, faan va shönt de va i går :)*

jag vill typ ligga brevid dig hela tiden :D

bejbe, jag saknar diig fett mycke <33:*



puss och kram

Sten :)

2010-06-26 @ 00:39:01
Postat av: Rebecka

det ser ut som att bilden är från 1920-talet :o

2010-06-26 @ 11:09:49
URL: http://beckapekka.blogg.se/
Postat av: sten

haha, ja det gör det :P

2010-06-26 @ 12:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0