Gonatt.. /N

Okej ska inte sova såhära på riktigt, bara natta bloggen, msn, face, ja allt sånt och lägga mig och kolla på film och dricka cola. Och usch vad onyttig jag känner mig, gick i typ 1½ - 2 timmar och nu får jag tillbaka allt, haha socker, som jag gick bort.
Men jag lever ju livet som ung och då inkluderas cola hehe!

Nä god natt vare ja, men en sak till, helt ointressant för er men jag och Lajna har ettårsdag för våran vänskap på fredag och ja ni vet ju vart jag är då och planet lyfter 7 på morgonen så hinner inte träffa henne innan. Men vi får fira med fiest när jag kommer hem så måste shoppa ettårspresent vilket är stort! och hur gullig är inte Carl när han ska typ vara vaken med mig innan planet lyfter, awhie ;$$!

Aja, natti bloggen, ni lär väl märka om jag skriver nått mer för jag kan ärligt erkänna att jag har svårt att slita mig, tänker alltid att jag måste uppdatera så jag bekräftar bara för mig själv att om ja återigen skaffar blogg kommer ja bli en datanörd, pinsamt men sant ;$!

okej, förklaring för bilden ? jag och Lajna ska till sant tropez om två år när hon fyller 18!



Kommentarer
Postat av: Alina

nattinatti=)

2010-06-22 @ 01:32:03
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0