Godmorgon / N

Fan panik, ingen uppdatering på hur länge som helst, vad är det hära, nu får vi skärpa oss!
Aja, godmorgon iaf sunshines! (a)

Nu kan man officiellt säga att vi är vakna, jag har duschat,rakat benen, smörjt in mig, ja allt sånt dära medans Lajna ligger och vrider sig i sängen och klagar på alla "vaken?<3" -sms och jag förstår henne med hennes morgonhumör hosthost! Vi kollade iaf på två filmer igår, eller ah inatt, före första american pie - beta house och sen en beck film!
Idag, vad händer idag? Jadu, ingen aning, Lajna ska träffa Angelica tror jag och min planering är inte färdig än måste iaf ut till Enhörna och träna lite med vovven inför ett spårprov imorgon -.- Du är så duktig vovven!

Men nej, nu ska de dunkas musik och ska försökna vakna och måste ta fram en handduk till söta Lajna så uppdaterar senare och shit vilka röriga inlägg men de får ni stå ut med , fnissss (a)


Kom hem snart hockeybabes, inte långt kvar nu alltså (a)

Pusssss /N

Kommentarer
Postat av: finalinafina ♥

Jag är med i en outfit-tävling på Ellos, gör mig superglad och rösta på mitt bidrag! Om du inte vill så är det bara att radera denna kommentar eller något :-) Kram!



Här är länk: http://www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryId=49792&id=216&action=confirm

2010-06-21 @ 15:52:35
URL: http://finalinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0