Godmorgon / N

Tänkte bara skriva att jag lever, utvilad och nästintill pigg just nu i alla fall!
Nu m å s t e jag packa för att överhuvudtaget kunna få en till utgång här i underbara Södertälje!
Så uppdaterar senare nångång, då kanske jag kan kirra bild på min perfekta packning hosthost.

Till mig själv, Packlista:
* Underkläder (stringisar, bhar, strumpor(?)
* Leggings&jeansleggings
* Badkläder
* Jeans
* 1 par mjukis
* Linnen
* Boleros
* Kofta
* Utgångskläder .. (a)
* Shorts
* Neccesär (smink, sminkborttagning, hårborste, kam, hårspännen, hårtoffsar, hårspray, schampo&balsam, bodylotion, showergel, raklödder, rakhyvel&rakblad, alvedon, brufen, topps, pads, tandborste, tandkräm, smycken)
* Solglasögon
* Ipod
* Handdukar
* Mobil&Laddare
* Plattis
* Lindor till knäna
Har jag glömt nått ;o ?



Kommentarer
Postat av: elle

awe, tack såjättemycket! ;D

2010-06-23 @ 14:35:55
URL: http://ellehansen.blogg.se/
Postat av: C

mig har du glömt :(

2010-06-23 @ 14:53:36
Postat av: C

mig har du glömt :(

2010-06-23 @ 14:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0