GästbloggarN!

Tjena bitches, storbloggarna Tilly&Rebeckas babee Nicole hära!
&Eftersom ja vet vem "anonym" är så insåg jag att här behövs lite power för att bloggen ska gå runt medans mina hockeybrudar är i Furudal (?) och glideeerrr!

Jag heter iaf Nicole och ni har säkert sett bilder dyka upp på mig tillsammans med min twini R to the ebecka!
Liten kort förklaring hur ja känner dessa schööna brudar, Jag&Rebecka gick i samma skola sen typ 4an (?) och där förändrades mitt liv till något positivt! Bruden gav mig alltid ett leende på läpparna och de gick inte en dag utan att vi spenderat typ 70% av dygnet tillsammans. Sa den ena att man inte skulle komma till skolan blev de automatiskt att den andra stanna hemma osv, vilka skolkare vi va ;$$ Den här texten kan bli lång men tänkte ju bara slänga in ett inlägg för "anonym" suger på de hära, förlåt ;) Rebecka, miss us när de va som bäst .. <3
Sen blev de knas i typ ett halvt/ett år men nu är vi på g igen, inte samma tajthet längre men man ska inte klaga!
Och Tilly kommer med på ett hörn genom Rebecka. Hon är så skön så de finns inte, shit, gud måste skapat henne för hennes humor liksom för den är oslagbar! Söt är hon också, har ni sett bilderna på face elleeeer, gash, vilket underverk! Älskar er båda bruttor!
Nä nu ska jag lägga tid på nått vettigt, typ prata med Carl ! eller typ fixa till rummet eftersom älskade Lajna&jag ska ha sleepover party ikväll/natt ;$$ Fast när hon kommit hit runt 8a eller vare va så ska vi ut å möta Jens så ska vi gå ut å prata om massa och sen köpa cola på ica maxi <3 !

Men ah, puss&kraaaam !


Klicka på bilden så får ni se bruden som ni ska behöva läsa om i en vecka (a)!

Kommentarer
Postat av: !

hört att denna gästbloggare är sjuuukt mycket bättre än "anonym" och dessutom världens sötaste :D:D

2010-06-20 @ 19:26:20
Postat av: N

Men ja de klart ? :D

2010-06-20 @ 23:15:41
Postat av: Leia

fin:)

2010-06-21 @ 19:03:02
URL: http://novembervind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0