From tha beeed

Pallade inte sitta vid stationära datorn, så gick och borsta tänderna och tvätta ansiktet när jag kom på den brillianta grejen, jag har ju en laptop i vardagsrummet, så sprang å hämtade den och nu ligger jag i sängen, asskönt :)

Är så sjukt trött så jag håller på att dö, så snart lär jag ligga sovande assa å, imorgon kmr det ngn sotare hit !? ;o Tänk om han går fel å ba rätt in i mitt rum ? Nae, hope not. :D

När jag vaknar ska jag ta ett sköönt bad, raka benen osv, ansiktsmask, hårinpackning och ha ett glas juice bredvid mig och lite fruktsallad, awesome. :D Sen ska jag försöka ge mig ut och promenera lite, får se vad som händer och hur pigg jag är :)

Ska försöka få pojkvännen på lite bättre humör nu, sen sooova, så hörs imorgon, puss!
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0