Fixad å klar :D

Fast rummet hann jag inte med, men skitsamma, :D Har på mig ett par rosa shorts från HM tror jag, fick dom av Sofia, ett leopardlinne från JC och en svart kofta från gina, sen har jag ett par svarta ballerina från vet inte vart, eftersom att dom är gamla, men förmodligen dinsko eller skopunkten :)

Nu ska jag snart pallra mig ner mot bussen med min 500 kgs väska, blir att sova där två nätter tror jag, ash va trött jag är, orkar inte skriva, å de är tråkigt utan bilder, å det här är pappas dator, osvosv..puuusssss Rebecka

Kommentarer
Postat av: Antwoon

väntar fortf på de långa blogg inlägget om mig :o

2010-06-04 @ 15:37:34
URL: http://antwoonärfjoortwiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0