=) !!

Överlevde solningen fast jag va livrädd, haha!

Menmen, frågade mamma om ja fick en ny lur, fast hon ville itne betala den, så det fixar pappa, ååh, så lycklig! Hoppas han åker och köper den imorgon asså, wiih! :D LOVEIT , du är bäst pappa! <3

Aiiight, vill faktiskt sova , redan, så ska vänta på att mamma ska duscha klart, sen ska ja ta en snabbis in daaa shooweer , sen lägger jag mig och förhoppningsvis somnar.

Imorgon blir det träning tror jag , fast kanske skulle åka till stan med mamma när hon hade jobbat klart, så får se va som händer, orkar inte träna , orkar inte skolan, orkar ingenting, vafan är fel :o ?

Jag & Anna tog en snabbis till Simon å alla som va där, hämtade min iPod och sen drog vi hem, amen de va chill ändå, fel klädval idag bbara, fuck you nicole som sa att ja skulle ha mjukisar! ;)
Måste köpa sommarkläder asså,
hoppas det blir stan imorgon då (:

Aja, orkar inte blogga, skriver väl innan jag går å lägger mig, annars hörs vi imorgon! :)



så skönt! Puuss på er! :D / rebecka

Kommentarer
Postat av: Antwoon

jag är nästan säker på att jag ser ett sjö odjur på den bilden ;s



(börjar de bli bättre med kommentarerna nu? :o)

2010-06-01 @ 22:55:19
URL: http://antwoonärfjoortwiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0