=D

Woho, är hemma, ska snart dra, ska te doktorn. Va i skolan en stund, de suger verkligen... orkar inte med de mer asså! Nästa vecka äre sommarlov iaf, eller aah.. på fredagen typ, suck :(

Ska dra te doktorn som saaagt, sen ska ja sola lite solarium med min söta syssling anna :') Sen måste vi te salem en snabbis å hämta min iPod, sen får vi se va som händer , blir najs iaf :)

Gaalet gammal bild på oss, då va bruden blond också! ;)
jag åt vänster å anna åt höger :)


Här är jag sist ja solade solarium ;) .. eller ?

puss på er/ REBECKAAA :D

Kommentarer
Postat av: Antwoon

och vad fan är en rolig kommentar då? ;d

tiiiep..



Fin blogg? >_<

2010-06-01 @ 22:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0