Akuten

Åkte till akuten med mamma men det var ingen fara, hade bara virus i kroppen och vätska bakom trumhinnorna, inte skönt allt, men ska ba knapra lite piller i några dagar och sen bör det vara bra igen, så de najs! Satt och kollade på Brasilien - Chile också, älskar brasiliens andra mål!

Vart fett förvånad för det va fyra kommentarer på inlägget, haha, vart asglad (a) Sant som alla säger, roligare att blogga när det är folk som kommenterar. Minns förut när ja hade en blogg på devote och kom på top 50, fick 800 besökare, va skiitglad! :D Det är vårat mål va Tilly? ;)

Ne ska väl vara uppe nån timma till, så något mer inlägg blir det nog, sen måste ja sova eftersom att jag ska va hos doktorn halv tio för att utföra min " operation " , så inte lust med det, men men, kmr gå så bra så =) Tar typ ba tio min och några stygn, sen är det over and out liksom, eller? Naee.. Har ju en till , nästa vecka. Ash, nu äre bara massa skit jag snackar, haha, puss på er!



Sist jag var på sjukhus var på hockeyturneringen i tjeckien, ambulans och ligga på den här F I N A sängen några timmar, ah men den var ju bekväm! ;)

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0