Akupunktur

Först vill jag säga fötlåt för att jag inte blogga mer igår, glömde (a)
Kom hem från sjukgymnasten för inte så länge sen fick akupunktur där, fyfan va äckligt usch !
Sen åkte jag förbi liljeholmen och köpte coachtjep men ska ha en annan jag inte vet vad den heter -.-
Gick upp på vinden rädd som jag var but i did it ! skulle hämta gamla benskydden och trunken, Peter kommer snart och hämtar dom så ska ba ha med ett par till fiskens :)
Ikväll blir det träning vid hallen, ska nog bli en rolig träning och inte så jobbig venne :o
Imorn blire att packa klart å sen äta ute med mamma och pappa :)

Saknar storebror också :o kom hem !

Men nu kommer Peter ringa när som så måste plocka upp benskydden !

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0