Vet inte när jag bloggar nästa gång ..

Ligger hemma och har sovit hela dagen, har feber, hostar jätte mycket, låter som en p12a som precis kommit in i målbrottet och har jätte ont i huvudet, så tar mig inte ens upp ur sängen, därför har jag inte bloggat något, va iof med chrille igår men kom hem vid ett tiden eftersom att ja inte mådde nå bra, somnade vid tre kanske, haha, och vaknade elva, gick upp å tog en macka, gick å la mig, sen var det datorn en stund, sen somnade jag vid tre, sov till sex, sen åt jag, kollade ett avsnitt av one tree hill och nu ska ja kolla några till, mamma beställde hem säsong fem nyss också , tack världens bästa !
Men jag kanske bloggar senare om jag orkar , annars försöker jag imorgon igen, men då måste jag nog träffa Simon en snabbis, ash vet inte, han har väl inte tid, måste ha min hjälm och han ska få tillbaks sina saker, men men, vi hörs babe´s.

Puss Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0