/Tilly

Tjena bitches, Tilly the babe här!

Kort sammanfattning av hela dagen, trots att ja skrivit en gång förut, fnisss: Jag har i alla fall hunnit med att packa inför Spanien på söndag, hur nice är inte de på en skala 1-10 ?. Självklart kommer jag sakna min Nicole (ni vet gästbloggarn som bloggade när jag och rebecka var på fiskens!) och massa fler och min gulliga Karl,
vill bara hälsa att jag finns för dig om de behövs, i alla lägen!<3.
Men vad mer har ja hunnit med? Jo åkt lite bil, känns som fel årstid när man ska ligga på stranden och steka i den underbara solen men får ta igen de när jag åker iväg nu i typ 3 ½ vecka!
Nu på kvällen har jag kollat på film, dear john, nån som sett den ? den är så sjukt bra, tårarna rinner ju i floder längst kinderna men jag rekommenderar den. Kärleksfilm men de kan man också kolla på ibland, betona ibland! Jag har också chattat och webbat med Nicole, ofcourse! och aah, de är väl vad jag har hunnit med idag.
Hoppas ni läsare haft en bra dag för nu har jag åtminstone gett er ett inlägg så ni kan offra typ sådära 30 sekunder att läsa så ha ni fördrivit lite av tiden denna Fredag kväll / Lördag tidig morgon ehhehe !



Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥

sV; åh tack så jätte mkt :D

2010-07-10 @ 17:06:52
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0