skön dag :)

Hade världens jobbigaste natt, men snart är det dax för att sova igen så hoppas de blir bättre , huehue :D

Iaf drog till Skärholmen med min vandrande plånbok ( mamma ) , köpte lite smågrejer, typ skor, underkläder, mascara, tights å tröja, tredje shoppingdagen den här veckan, me like ! Sen drog jag hem och packade och duschade , sen drog jag till amalia o lämna väskan o snacka lite, sen varte centrum å fick 600kronor av mammiie, sen köpte vi cola å så, sen åt jag sallad, å nu sitter jag hära , skön dag alltsåå :)

Tror inte det blir någon bloggning eftersom att amalias internet grej ligger i åkersberga å ja kan inte ta pappas, så om det finns trådlöst där så , men annars får ni överleva, vilket jag tror ni gör ;) , men NICOLE the gästbloggare kan ju få blogga om hon vill, haha! ;d

Men bloggar kanske senare, annars får ni hare så bra, l o v e ! / Rebecka

Kommentarer
Postat av: GästbloggarN Nicole :)

Jag åker till Getis på tisdag, kommer hem onsdag, åker ut på sjön Torsdag så kan ju uppdatera den tiden ja är hemma, typ måndag ? :D

2010-07-17 @ 23:39:47
Postat av: robin hood.

hejhej!



är det bara jag som tycker att tröjan jag visar i mitt inlägg jag länkat ser ut som en kantarell typ?



kram!

Postat av: lisa

http://www.friatider.se/

2010-07-18 @ 00:29:29
Postat av: Lotta

Skiiit sööt blogg !!!!

PUSS :)

2010-07-18 @ 00:45:11
URL: http://lottasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0