nöjd nöjd och lite mer nöjd !

Jag har kommit på att jag faktiskt har ett bra jävla liv, med eller utan pojkvän! =) Tog ju slut mellan mig och Simon för allt bråk å så, men jag älskar ju han ändå, men men ! Jag mår bra utan pojkvän också, jag har världens bästa mamma & pappa, en bror som jag dessvärre inte träffar allt för ofta, men jag älskar han ändå ofc, jag har världens bästa kompisar. Vi har pengar så vi klarar oss mer än bra, pengar är inte allt ofcourse, men för mig är det faktiskt en rätt stor del, även fast jag kanske inte skulle erkänna det, men jag skulle inte klara mig utan att köpa tex ett par klädesplagg i månaden, köpa skor, köpa smink osv, jag skulle fan inte göra det. Jag har en mobil, jag har en ipod, jag har en dator, jag har en tv, jag har ett eget rum, jag har en moppe, men inget körkort men vafan, vi bor med tak över huvudet, vad mer kan man begära liksom, jag skulle absolut inte behöva allt det där, men det är så jag har det och jag är riktigt jävla nöjd =) Jag får spela hockey (!) , och det är inte billigt alls, speciellt inte som målvakt, klubbavgifterna osv, jag har föräldrar som skjutsar mig till träningar, matcher osv, jag är riktigt jävla glad när jag tänker efter! Det är inte alla som har det så, men dom som människor är ju inte mindre värda för det, absolut inte ! Jag skriver det här bara för att jag ska tänka efter själv, att kanske inte blir sur på mamma om hon inte köper den där mascaran tex, jag har egna pengar jag kabn göra det för då, inte bli sur på pappa om han inte vill köra mig till stationen, det tar en kvart , tjugo min att gå hallå.. Jag måste bara börja tänka efter innan jag blir sur, jag har ett bra jävla liv egentligen =)
Vet inte om mamma kommer läsa det här , men i så fall ,
jag älskar dig och pappa mer än något annat i hela världen, ni är bäst !

Skulle lägga upp bild, men det funkar inte, så ni får någon bild senare :)
puuuuss / Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0