Nice kväll / natt .. !

Förlåt för att jag inte bloggade haha, men glömde t o t a l t bort det , :$
Var i alla fall med Robin Robin och Amalia och åkte moppe, va på donken och sådär, haha, så de va najs =) Kom hem vid kvart över tolv, sen webbade jag med Viktor till typ halv fyra! Haha så snygg asså :$ Visst Tilly ?! ;)
Webbade med Sebastian Broberg också, haha så de va väl soft =) Sen vid halv fyra la jag mig i sängen och så smsade Viktor å sa att han ville smsa med mig, så då gjorde jag ju de =) Sen la vi oss vid fem, hihi, så nu är jag vaken och inte alls pigg :D

Försöker lösa det här med mina högtalare, för dom är inkopplade i andra datorn, men dom har INGEN sladd i datorn, så då kan jag ju inte byta till den här eftersom att den är sönder? Helskumt, men ja fattar inte hur ljudet funkar i den då? Asså knas, någon som vet så äre bara langa tips! ;)

Ska försöka lösa det , bloggar senare =)
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0