Jävla massa att berätta ! :D

Okej, sorry för att jag inte skrev när jag kom hem igår eller har skrivit idag, men har hänt massor! ;)

I alla fall, drog ju till grönan igår med min babe amalia ;d, kom dit vid ett och åkte popexpressen först av allt, skitkort kö , så de va grymt, när vi stod typ å skulle bli insläppta så hör ja någon ropa REBECKA :D Så kollade jag å självklart kände jag inte igen han som ropat, fast sen visade det sig vara Antons kusin, haha! Anton kände typ igen mig å aah, har snackat med han sen playaheadtiden , typ två år sen , men aldrig träffat han , skitsöt och har han på facebook å så ;) , så sen snackade vi med dom och åkte massa grejer med dom, asnice ! =)
Sen träffade vi Amanda och hennes pojkvän Tobias, åh så jävla söta, åkte massa med dom också, skitkul! :D Sen stötte vi även på Malin och Lina och deras två kompisar, så åkte extreme med dom typ, sen drog dom två andra som ja inte kan namnet på, och amanda och tobbe, så då åkte jag , amalia, lina, malin, anton och robin typ popexpressen å hade skiitnice, haha, killarna drog upp tröjan å shit hah ;) Sen tog vi bussen till sergels och sen åkte alla hem till sig, lyckad dag alltså! =)

Idag väckte mamma mig vid tolv, fick panik för ja va så jäävla trött haha, men vid tre , fyra åkte jag och aMalia till stan i alla fall, skulle träffa robin å anton men dom vägrade ju åka te stan, så vi åkte till grönan lite spontant, haha, fast vi åkte bara fyra grejer, såg raul också, haha, grymt ju ! Sen drog vi till dom i täbyyy och ahh =) Så det va chill ändå! Så kom hem nyss å så, imorgon blir det antagligen till Nicoles land, annars så blir det nog shopping, eller träffa anton maybe ;) <3

Har inga biklder på den här datorn, sorry!
Vi hööörs =) ! / Rebecka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0