Igår och idag !

Nä nu äre såhära att ja m å s t e blogga haha, men fuck de, det är sommarlov (a) Aja, i alla fall ! Drog till Södertälje med Erica igår och sen mötte vi Dennis och Sebbe, hihi, sen drog vi och åt på nancys och då kom NICOOOLE inrullande :D Inte träffat henne sen skolavslutningen! Brun som fan, hej jag är avis, hejdå. Typ.
Sen drog Erica i alla fall, så jag Sebbe, Dennis å Nicole P Wester rullade vidare hem till henne och sen vidare till Gamla Malmsjön så de va najs! Badade lite och sen drog vi hem till Nicole igen, sen drog vi ner till tåget och vidare till landet ( järna -.- ) , Sen drog vi och åt igen, haha ! Kebab varte :$, Sen drog dennis hem och så kom de någon annan, kmr inte ihåg va han heter, sen drog vi hem till Sebbe och kollade lite film, haha eller kollade å kollade, vart typ ba massa snack :) , Sen drog jag och Nicole hem med 11 tåget, så va ja hemma vid tolv, så varte städa och lite msn å så ! =) Gick o la mig vid halv tre, somnade typ halv fyra. =)

Vaknade halv ett idag å fick p a n i k , sssprang in i duschen å duschade på tio min haha, sen klädde jag på mig fort som fan sen var det bara fram med dammsugarn och dammsuga rummet haha, sen gick jag och mötte Sebbe och Dennis, så drog vi hit å kollade på tv å så typ =) , Sen drog vi till södertälje vid fyra och dom åt kebab å så satt vi och snackade å så, myys. Sen vid sex drog jag hem, världens bästa mamma hämtade mig på stationen så jag slapp gå i de hära överdrivet varma vädret , huehue =) Så har vi ätit och så.

Imorgon blire shopping med mammiie, love it ! Sen får vi väl se om jag träffar Sebbe, (a)
Bloggar senare iaf , eller kanske, ska inte lova för mkt :$


gammal bild!  PUSS R to the ebecka ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

SV; självklart att jag gör :( <3

2010-07-12 @ 20:15:11
URL: http://annahilpinens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0